Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie zwrotu/reklamacji

Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem sprzedaz@honda-lodz.com lub telefonicznie pod nr 42 63 73 100.

2. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

CORNEA Dariusz Kuczyński
INFLANCKA 8
91-857 ŁÓDŹ

Zwrot towaru

  • 1. Zwrot towarów pełnowartościowych i związany z tym  zwrot należności za zakupiony towar, może być dokonany wyłącznie na  podstawie oryginału dowodu zakupu w terminie 14 dni od daty zakupu.  Dowodem zakupu jest paragon fiskalny lub faktura VAT. 
  • 2. Towar pełnowartościowy to taki, którego opakowanie nie jest naruszone,  produkt nie nosi śladów użytkowania oraz jest w oryginalnym,  niezniszczonym opakowaniu fabrycznym, zabezpieczającym produkt przed  otwarciem. Zwracany towar musi być kompletny. 
  • 3. Zwrotu towaru pełnowartościowego dokonać można wyłącznie po spełnieniu łącznie wszystkich warunków wskazanych w pkt. 1 i 2. 
  • 4. Klient, w przypadku zwrotu towaru, otrzymuje zwrot należności zawsze w takiej samej wartości jak na dowodzie zakupu. 
  • 5. Jeżeli Klient wyraża chęć wymiany towaru pełnowartościowego produktu  nadającego się do dalszej sprzedaży – a produkt jest dostępny w sklepie -  dokonujemy wymiany towaru.  
  • 6. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Zwrot środków może wstrzymać sprzedający jeśli stwierdzi, że towar był używany lub jest uszkodzony.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Warunkiem skorzystania z możliwości zwrotu jest  oddanie urządzenia w stanie nie naruszonym oraz nie używanym. A w przypadku urządzeń spalinowych w stanie tak zwanym "suchym" ( urządzenie nie może być zalane olejem i benzyną ).

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

CORNEA Dariusz Kuczyński
INFLANCKA 8
91-857 ŁÓDŹ

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.