Silnik zaburtowy Honda Marine BF 2.3 LCHU : NAJWIĘKSZA MOC W MAŁYM ROZMIARZE
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 2.3 LCHU to urządzenie, które rewolucjonizuje sposób korzystania z łodzi, pontonów i niewielkich jednostek żaglowych. Jego niewielkie rozmiary kryją w sobie potężną moc, czyniąc go idealnym rozwiązaniem dla miłośników aktywności na wodzie, którzy cenią sobie mobilność, efektywność i łatwość obsługi.
Największa Moc w Małym Rozmiarze
Honda BF 2.3 LCHU, z jej kompaktową konstrukcją i ultra-lekką budową, staje się nieocenionym towarzyszem w wędkarskich wyprawach, żeglarskich eskapadach czy spontanicznych wypadach na wodę. Ergonomiczne uchwyty pozwalają na łatwe przenoszenie silnika jedną ręką, co jest szczególnie ważne dla osób często zmieniających lokalizacje swoich wodnych przygód. Innowacyjna konstrukcja oraz wprowadzenie licznych ulepszeń skutkują najlepszym w klasie stosunkiem mocy do masy oraz zapewniają niezrównaną efektywność paliwową.
Sterowanie bez Żadnego Wysiłku
Wyjątkową cechą silnika BF 2.3 LCHU jest bieg neutralny, który automatycznie załącza się przy dodawaniu gazu. Jest to jedyna jednostka na rynku z takim rozwiązaniem, znacząco ułatwiającym sterowanie. Dzięki temu, użytkownik może bez problemu ustalać kurs i regulować prędkość, nie zdejmując ręki z rumpla sterowego, co podnosi komfort użytkowania.
Oszczędne Spalanie Paliwa
Model BF 2.3 LCHU jest wyposażony w zintegrowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 litra, co umożliwia ponad godzinę pracy na pełnym gazie. Delikatne obchodzenie się z przepustnicą pozwala przedłużyć ten czas nawet do ponad dwóch godzin, co jest wyjątkową cechą wśród silników zaburtowych, gwarantującą długie godziny spędzone na wodzie bez konieczności częstego tankowania.
Najlepszy Wybór dla Każdego Łowiska
Silnik Honda BF 2.3 LCHU, chłodzony powietrzem, to doskonały wybór dla niewielkich jednostek pływających, oferując optymalne rozwiązanie napędowe do łodzi o długości 2–6 metrów. Jest odporny na skutki eksploatacji i dostosowany do różnorodnych warunków akwenowych, zapewniając niezawodność i komfort sterowania.
Technologia i Bezpieczeństwo
Oprócz oszczędności paliwa i łatwości obsługi, BF 2.3 LCHU wyróżnia się również technologicznymi nowinkami, takimi jak udoskonalony korek wlewu paliwa, większy otwór wlewu oleju silnikowego oraz zabezpieczenie przewodu paliwowego. Ponadto, bezpieczeństwo użytkowania jest zwiększone dzięki awaryjnemu wyłącznikowi zapłonu z linką bezpieczeństwa.
Specyfikacja Techniczna
Model ten charakteryzuje się długą pawężą (571 mm), jednocylindrowym silnikiem o pojemności 57 cm3 i mocy 2,3 KM. Masa silnika wynosi 14,3 kg, co nadal pozwala na łatwe jego przenoszenie. Chłodzenie powietrzem dla silnika oraz chłodzenie wodą dla kolumny zapewniają optymalną temperaturę pracy nawet podczas długotrwałego użytkowania.
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 2.3 LCHU to idealne rozwiązanie dla każdego, kto ceni sobie niezawodność, wydajność i łatwość obsługi podczas wodnych przygód. Z tym silnikiem każda wyprawa staje się prostsza, a czas spędzony na wodzie – bardziej satysfakcjonujący. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym żeglarzem, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z wodnymi sportami, BF 2.3 LCHU dostarczy Ci moc, niezbędną do odkrywania nowych horyzontów i cieszenia się każdą chwilą spędzoną na łonie natury.
- Seria : BF,
- Model : 2,3 DH,
- Wersja : LCHU - długa pawęż,
- Wysokość pawęży : 571 mm,
- Ilość cylindrów : 1,
- Pojemność skokowa : 57 cm3,
- Moc : 2,3 KM,
- Chłodzenie : silnik powietrzem, kolumna wodą,
- Masa : 14,3 kg
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-2-3-dh
Model | BF 2,3 |
Cylindry | OHV |
Poj. skokowa | 57 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 45 x 36 |
Obr. max | 5.000 - 6.000 |
Moc max. KM | 2,3 |
Chłodzenie | silnik powietrzem, kolumna wodą |
Zasilanie | gaźnik |
Zapłon | tranzystorowy |
Rozruch | ręczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 1,1 litra |
Przełożenie | 2.42 |
Ładowanie akumulatora | - |
Wysokość pawęży (mm) | 571 |
Ciężar (kg) | 14,3 |
Podnoszenie i regulacja | ręczne |