Silnik zaburtowy Honda Marine BF 6 LHNU : Kluczowe Cechy i Zalety
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 6 LHNU reprezentuje szczyt inżynierskiej myśli w dziedzinie niewielkich jednostek napędowych, łącząc w sobie niezawodność, wydajność i innowacyjność, które są znakami rozpoznawczymi marki Honda. Dzięki zaawansowanym technologiom i funkcjom, ten silnik jest idealnym wyborem dla żeglarzy poszukujących wydajnego, ale jednocześnie łatwego w obsłudze i bezpiecznego źródła napędu.
Łatwość i Niezawodność Rozruchu
Kluczowym aspektem, który wyróżnia silnik BF 6 LHNU na tle konkurencji, jest bardzo skuteczny układ auto-dekompresji, zapewniający łatwy rozruch w każdych warunkach. Ta funkcja, w połączeniu z zabezpieczeniem przed przypadkowym uruchomieniem silnika na biegu, gwarantuje bezpieczeństwo i komfort użytkowania, chroniąc łódź i załogę przed niekontrolowanymi manewrami. Taka ochrona jest nieoceniona, szczególnie w sytuacjach, gdy bezpieczne uruchomienie silnika ma kluczowe znaczenie.
Ergonomia i Bezpieczeństwo Transportu
Projektując serię BF 6, Honda wzięła pod uwagę nie tylko wydajność i niezawodność silników, ale również ich praktyczność. Dwa ergonomiczne uchwyty zapewniają pewny chwyt i ułatwiają bezpieczne przenoszenie silnika, co jest szczególnie ważne w trudnych warunkach, takich jak śliskie pomosty czy nieoczekiwane fale. Specjalne stopki na obudowie chronią silnik przed uszkodzeniami, gdy jest on położony na ziemi, co dodatkowo podnosi jego trwałość i bezpieczeństwo użytkowania.
Układ Smarowania Silnika
Honda Marine BF 6 LHNU wykorzystuje zaawansowany układ smarowania z pompą olejową, co stanowi znaczącą różnicę w porównaniu do mniej efektywnych systemów smarowania rozbryzgowego. Taka inwestycja w jakość zapewnia długą żywotność silnika i jego bezproblemową eksploatację. Dodatkowo, silnik jest wyposażony w automatyczny układ monitorujący ciśnienie oleju, który ogranicza obroty w przypadku jego spadku, co jest kolejnym środkiem zapewniającym ochronę i długotrwałe, bezawaryjne użytkowanie.
Wysoki Komfort Pracy
Seria BF 6, a w szczególności model BF 6 LHNU, została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu użytkownikom maksymalnego komfortu pracy. Trwała i sztywna aluminiowa podstawa, efektywny system niwelacji drgań oraz niski poziom hałasu sprawiają, że praca z tym silnikiem jest niezwykle komfortowa. Te cechy, w połączeniu z łatwością obsługi i niezawodnością, czynią go idealnym wyborem dla żeglarzy ceniących sobie spokój i wygodę podczas pływania.
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 6 LHNU to wyjątkowy produkt, który łączy w sobie najnowsze technologie, niezawodność i praktyczność. Jego zaawansowane funkcje, takie jak układ auto-dekompresji, zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem na biegu, ergonomiczne uchwyty i zaawansowany układ smarowania, sprawiają, że jest to jeden z najbardziej zaawansowanych i bezpiecznych silników w swojej klasie. Dzięki wysokiemu komfortowi pracy, łatwości obsługi i transportu, a także niezawodności, Honda Marine BF 6 LHNU jest doskonałym wyborem dla żeglarzy poszukujących wydajnego i trwałego źródła napędu, które sprosta wszystkim wyzwaniom podczas morskich przygód.
Specyfikacja Techniczna
- Seria : BF,
- Model : 6 AH,
- Wersja : LHNU - długa pawęż,
- Wysokość pawęży : 561 mm,
- Ilość cylindrów : 1,
- Pojemność skokowa : 127 cm3,
- Moc : 6 KM,
- Chłodzenie : wodne,
- Masa : 27,5 kg
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-5
Model | BF 6 |
Cylindry | 1 cyl.OHV |
Poj. skokowa | 127 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 60 x 45 |
Obr. max | BF 6 (5.000 - 6.000) |
Moc max. KM | 6 |
Chłodzenie | wodne |
Zasilanie | gaźnik |
Zapłon | PGM-IG |
Rozruch | ręczny |
Pojemność zbiornika paliwa | wewnętrzny 1,5 litra oraz możliwość podłączenia zewnętrznego o pojemności 12 litrów |
Przełożenie | 2.08 |
Ładowanie akumulatora | w zależności od wersji 6 A w cenie silnika |
Wysokość pawęży (mm) | 561 |
Ciężar (kg) | 27,5 – 28,3 |
Podnoszenie i regulacja | ręczne |