Silnik Zaburtowy Honda BF 8DK2 SHU: Moc, Innowacja i Niezawodność na Wodzie
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 8DK2 SHU z ładowaniem akumulatora 6A to kwintesencja inżynieryjnej precyzji i technologicznej innowacyjności, która definiuje nowoczesne podejście do żeglugi i wędkarstwa. Jego konstrukcja i funkcjonalność są odpowiedzią na rosnące oczekiwania użytkowników, szukających nie tylko wysokiej wydajności i ekonomiczności, ale także ekologicznych i łatwych w obsłudze rozwiązań.
100% Efektywność Spalania
W centrum filozofii projektowej silników serii BF 8 znajduje się dążenie do maksymalizacji efektywności spalania. Model BF 8DK2 SHU z ładowaniem akumulatora 6A wykorzystuje innowacyjną konstrukcję cyfrowego i wodoodpornego układu zapłonu, co pozwala na pełne i efektywne spalanie każdej kropli paliwa. Zaawansowane technologie, takie jak wahadłowy amortyzator drgań i specjalne tłumiki szmerów ssania, dodatkowo przyczyniają się do zmniejszenia poziomu hałasu, co czyni pływanie jeszcze bardziej przyjemnym.
Zwrotność i Kontrola
Honda BF 8DK2 SHU oferuje intuicyjną obsługę dzięki dużej i wygodnej dźwigni zmiany biegów umieszczonej z przodu silnika, łatwo dostępnemu pierścieniowemu regulatorowi oporu rączki gazu i wygodnej regulacji oporu obrotu kolumny. Te elementy zapewniają bezpieczne i komfortowe sterowanie łodzią, umożliwiając łatwe manewrowanie i precyzyjne kontrolowanie prędkości.
Innowacyjność na Pokładzie
BF 8DK2 SHU to nie tylko silnik. To cały ekosystem innowacyjnych rozwiązań mających na celu ułatwienie życia żeglarzom i wędkarzom. Od specjalnego separatora i kolektora dolotowego powietrza chroniących przed bryzgami wody, przez cyfrowy zapłon, po wydajny układ ładowania akumulatora i automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym. Rozbudowany system zabezpieczeń, w tym alarmy i czujniki temperatury oraz ciśnienia oleju, zapewniają spokój umysłu podczas każdej wyprawy.
Siła i Wydajność
Moc 8 KM i pojemność 222 cm³ to gwarancja imponujących osiągów w każdych warunkach. Silnik charakteryzuje się płynnym przyspieszeniem w całym zakresie obrotów, dzięki czemu jest idealny nie tylko do spokojnego pływania, ale także do dynamicznych manewrów. Unikalny, boczny system wydechu spalin na biegu wstecznym, w połączeniu z czterołopatowymi śrubami Power Thrust, znacząco zwiększa uciąg, co jest szczególnie przydatne w ciężkich łodziach wypornościowych.
Praktyczność i Komfort
Honda BF 8DK2 SHU jest nie tylko potężna, ale i praktyczna. Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją i osadzaniem się nalotów, wydłużając żywotność silnika. Podpora na płytkie wody i wygodny uchwyt do przenoszenia, umiejscowiony dokładnie w punkcie równowagi silnika, ułatwiają obsługę i transport, czyniąc z BF 8DK2 SHU idealnego towarzysza na każdą wyprawę.
Długotrwała Niezawodność
Honda Marine jest synonimem niezawodności, a model BF 8DK2 SHU z ładowaniem akumulatora 6A jest tego doskonałym przykładem. Długi okres gwarancyjny świadczy o zaufaniu producenta do swojego produktu, oferując użytkownikom spokój ducha i gwarancję satysfakcji przez wiele lat.
Techniczne Doskonałości
Kompaktowa konstrukcja z krótką pawężą (wysokość pawęży: 433 mm) i masa wynosząca zaledwie 42 kg czynią ten model wyjątkowo łatwym do montażu i przenoszenia, nie rezygnując przy tym z potężnej mocy i wydajności. Dwucylindrowy silnik z chłodzeniem wodnym zapewnia doskonałe chłodzenie nawet podczas długotrwałego użytkowania, co jest kluczowe dla zachowania optymalnych parametrów pracy.
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 8DK2 SHU z ładowaniem akumulatora 6A to połączenie zaawansowanej technologii, wyjątkowej wydajności i ekologicznych rozwiązań, zaprojektowane z myślą o nowoczesnych użytkownikach szukających niezawodności, mocy i łatwości obsługi. Bez względu na to, czy jesteś zapalonym żeglarzem, czy wędkarzem, ten silnik zaburtowy zapewni Ci niezapomniane wrażenia z każdej wyprawy na wodę, zachowując przy tym szacunek dla środowiska naturalnego.
Silniki zaburtowe Honda serii BF 8 to:
- pompa przyspieszająca gaźnika – płynne przyspieszenie po nagłym dodaniu gazu w całym zakresie obrotów
- BF 8 - pojemność 222 cm3 , moc 8 kM /4 500-5 500 obr./min rozrusznik ręczny
- wielopolowy układ ładowania akumulatora 12V / 6A
- unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań
- dla zwiększenia komfortu specjalny separator pod pokrywą wlotu powietrza zabezpiecza układ dolotu powietrza przed rozbryzgami wody na biegu wstecznym
- tłumik szmerów ssania kolektora powietrza zmniejsza poziom hałasu
- podpora na płytkie wody w wersjach z podnoszeniem ręcznym zmniejsza ryzyko uszkodzenia spodziny
- unikalna konstrukcja bocznego wydechu spalin znacznie zwiększa uciąg na biegu wstecznym
- bardzo mocna przekładnia w standardzie przystosowana do pracy ze specjalnymi, czterołopatowymi śrubami Power Thrust do ciężkich łodzi wypornościowych
- przyłącze do płukania słodką wodą - zabezpieczenie przed korozją i osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- wygodny uchwyt do przenoszenia silnika – umiejscowiony dokładnie w punkcie równowagi silnika zapewnia łatwe przenoszenie
- Model : 8 DK2,
- Wersja : SHU - krótka pawęż,
- Wysokość pawęży : 433 mm,
- Ilość cylindrów : 2,
- Pojemność skokowa : 222 cm3,
- Moc : 8 KM,
- Chłodzenie : wodne,
- Ładowanie 12V 6A
- Masa : 42 kg
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-8-bf10
Model | BF 8DK2 SHU |
Cylindry | 2 cyl. OHC |
Poj. skokowa | 222 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 58 x 42 |
Obr. max | 5.000 - 6.000 / 4.500 - 5.500 |
Moc max. KM | 8 |
Chłodzenie | wodne |
Zasilanie | gaźnik z pompą przyspieszającą |
Zapłon | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny i ręczny lub ręczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 litrów |
Przełożenie | 2.33 |
Ładowanie akumulatora | 6 A - z rozrusznikiem ręcznym |
Wysokość pawęży (mm) | S - 433 |
Ciężar (kg) | 42 - 48,5 |
Podnoszenie i regulacja | ręczne |