Silnik zaburtowy Honda Marine BF 8DK2 SHU z ładowaniem akumulatora 6A :
Silniki serii BF 8 są najszybszymi 4-suwowymi silnikami, które osiągają najlepsze przyspieszenie w całym zakresie obrotów, a także najniższą prędkością trollingu.
100% EFEKTYWNOŚĆ SPALANIA
Dzięki innowacyjnej konstrukcji cyfrowego i wodoodpornego układu zapłonu, BF 8 efektywnie spalają każdą kropelkę paliwa. Zastosowano w nich także wahadłowy amortyzator drgań oraz specjalne tłumiki szmerów ssania układu dolotowego powietrza, które dodatkowo obniżają poziom emitowanego hałasu.
ZWROTNOŚĆ POD RĘKĄ
Intuicyjna obsługa i przyjemne pływanie. Wystarczy wybrać miejsce, kierunek i prędkość, a silnik BF 8 praktycznie sam Cię poprowadzi. Duża i wygodna dźwignia zmiany biegów z przodu silnika, łatwy w obsłudze pierścieniowy regulator oporu rączki gazu, wygodna regulacja oporu obrotu kolumny zapewniają bezpieczne i komfortowe sterowanie łodzią.
INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA
Modele silników są wyposażone w unikalne rozwiązania ułatwiające codzienne użytkowanie, tj.: specjalny separator, kolektor dolotowy powietrza zabezpieczający przez bryzgami wody, zapłon cyfrowy, wydajny 6 lub 12-amperowy układ ładowania akumulatora i automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym, rozbudowany system zabezpieczeń, oporownik rączki gazu i kolumny.
To niezawodne, bardzo dopracowane silniki z bardzo długim okresem gwarancyjnym. Są wyposażone w szereg rozwiązań zabezpieczających i alarmów, tj.: czujnik temperatury, ciśnienia oleju i ogranicznik prędkości maksymalnej, a w wersjach ze zdalnym sterowaniem - dodatkowo w alarm dźwiękowy. Z Hondą na pokładzie zawsze będziesz czuć się pewnie i bezpiecznie, niezależnie od odległości czy warunków atmosferycznych. BF 8 mogą być także stosowane do ciężkich łodzi wypornościowych, ponieważ standardowo solidna przekładnia z unikalnym, bocznym systemem wydechu spalin na biegu wstecznym jest przystosowana do pracy z czterołopatowymi śrubami Power Thrust, które zapewniają przyrost uciągu o 15 % przy pływaniu w przód i 60 % na biegu wstecznym.
Silniki zaburtowe Honda serii BF 8 to:
- pompa przyspieszająca gaźnika – płynne przyspieszenie po nagłym dodaniu gazu w całym zakresie obrotów
- BF 8 - pojemność 222 cm3 , moc 8 kM /4 500-5 500 obr./min rozrusznik ręczny
- wielopolowy układ ładowania akumulatora 12V / 6A
- unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań
- dla zwiększenia komfortu specjalny separator pod pokrywą wlotu powietrza zabezpiecza układ dolotu powietrza przed rozbryzgami wody na biegu wstecznym
- tłumik szmerów ssania kolektora powietrza zmniejsza poziom hałasu
- podpora na płytkie wody w wersjach z podnoszeniem ręcznym zmniejsza ryzyko uszkodzenia spodziny
- unikalna konstrukcja bocznego wydechu spalin znacznie zwiększa uciąg na biegu wstecznym
- bardzo mocna przekładnia w standardzie przystosowana do pracy ze specjalnymi, czterołopatowymi śrubami Power Thrust do ciężkich łodzi wypornościowych
- przyłącze do płukania słodką wodą - zabezpieczenie przed korozją i osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- wygodny uchwyt do przenoszenia silnika – umiejscowiony dokładnie w punkcie równowagi silnika zapewnia łatwe przenoszenie
- Seria : BF,
- Model : 8 DK2,
- Wersja : SHU - krótka pawęż,
- Wysokość pawęży : 433 mm,
- Ilość cylindrów : 2,
- Pojemność skokowa : 222 cm3,
- Moc : 8 KM,
- Chłodzenie : wodne,
- Ładowanie 12V 6A
- Masa : 42 kg
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-8-bf10
Model | BF 8DK2 SHU |
Cylindry | 2 cyl. OHC |
Poj. skokowa | 222 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 58 x 42 |
Obr. max | 5.000 - 6.000 / 4.500 - 5.500 |
Moc max. KM | 8 |
Chłodzenie | wodne |
Zasilanie | gaźnik z pompą przyspieszającą |
Zapłon | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny i ręczny lub ręczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 litrów |
Przełożenie | 2.33 |
Ładowanie akumulatora | 6 A - z rozrusznikiem ręcznym |
Wysokość pawęży (mm) | S - 433 |
Ciężar (kg) | 42 - 48,5 |
Podnoszenie i regulacja | ręczne |