Indeks: BF15DK2LHU
Marka: Honda
Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? To BF 50 lub BF 40 jest dla Ciebie. BF 50 i BF 40, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością.
Najszybszy i najbardziej ekonomiczny silnik tej mocy
Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? Wyjątkowo ekonomiczny w eksploatacji – Twój portfel praktycznie nie odczuje kosztów paliwa.
OSZCZĘDNOŚCI PALIWOWE
BF 50 i BF 40, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM, powstały w 2008 roku i od tej pory cieszą się dużym zainteresowaniem „wodniaków”. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo.
Układ BLAST
zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Wówczas, nieobciążony silnik pracuje na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowanie na paliwo. Sam się o tym przekonasz po całym dniu zabawy na wodzie.
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-40-bf-50
| Model | BF 50DK4 LHTU |
| Cylindry | 3 / OHC / rzędowy 6 zaworów |
| Poj. skokowa | 808 cm3 |
| Średnica x skok (mm) | 70 x 70 |
| Obr. max | 5.500 - 6.000 |
| Moc max. KM | 50 |
| Chłodzenie | wodne |
| Zasilanie | PGM-FI |
| Zapłon | PGM-IG |
| Rozruch | elektryczny |
| Pojemność zbiornika paliwa | 25 litrów |
| Przełożenie | 2.08 |
| Moc alternatora | 22 A |
| Ładowanie akumulatora | 17 A |
| Standard NMEA 2000 | tak |
| Wysokość pawęży (mm) | L - 521 |
| Ciężar (kg) | 98 |
| Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt |
Opis
Specyficzne kody
Silniki Honda Marine to konstrukcje czterosuwowe, które wyróżniają się niskim spalaniem, cichą pracą, łatwym rozruchem i ekologiczną technologią. W porównaniu z dwusuwami są bardziej trwałe i zapewniają płynniejsze osiągi.
Moc silnika zaburtowego Honda Marine powinna być dopasowana do wagi łodzi, jej przeznaczenia oraz liczby pasażerów. Producenci łodzi zwykle podają maksymalną i rekomendowaną moc silnika. Honda oferuje szeroki wybór jednostek od kompaktowych 2,3 KM po mocne modele 250 KM.
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana
Indeks: BF15DK2LHU
Marka: Honda
Indeks: BF6LHNU
Marka: Honda
Indeks: BF5SHU
Marka: Honda
Indeks: BF15DK2SHU
Marka: Honda
Indeks: BF5SHNU
Marka: Honda
Indeks: BF30DK2LHGU
Marka: Honda
Indeks: BF115JLRU
Marka: Honda
Indeks: BF30DK2SHGU
Marka: Honda
Indeks: BF6LHU
Marka: Honda
Indeks: BF135LU
Marka: Honda
Indeks: BF20DK2LHSU
Marka: Honda
Indeks: BF10DK2SHSU
Marka: Honda
Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? To BF 50 lub BF 40 jest dla Ciebie. BF 50 i BF 40, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością.