Indeks: BF10DK2LHSU
Marka: Honda
Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? To BF 50 lub BF 40 jest dla Ciebie. BF 50 i BF 40, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością.
Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? To BF 50 lub BF 40 jest dla Ciebie. BF 50 i BF 40, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością.
Lekkie, mocne silniki oferują wiele innowacji Hondy w smukłej i aerodynamicznej konstrukcji.
W pełni wyposażone w PGM-FI i unikalną technologię BLAST Hondy, 3-cylindrowe silniki zaprojektowane tak, aby oferować lepsze osiągi przy niższych obrotach, aby łódź mogła szybciej wejść w ślizg.
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-40-bf-50
| Model | BF 40DK4 LRTU |
| Cylindry | 3 / OHC / rzędowy 6 zaworów |
| Poj. skokowa | 808 cm3 |
| Średnica x skok (mm) | 70 x 70 |
| Obr. max | 5.000 - 6.000 |
| Moc max. KM | 40 |
| Chłodzenie | wodne |
| Zasilanie | PGM-FI |
| Zapłon | PGM-IG |
| Rozruch | elektryczny |
| Pojemność zbiornika paliwa | 25 litrów |
| Przełożenie | 2.08 |
| Moc alternatora | 22 A |
| Ładowanie akumulatora | 17 A |
| Standard NMEA 2000 | tak |
| Wysokość pawęży (mm) | L - 521 |
| Ciężar (kg) | 98 |
| Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt |
Opis
Specyficzne kody
Silniki Honda Marine to konstrukcje czterosuwowe, które wyróżniają się niskim spalaniem, cichą pracą, łatwym rozruchem i ekologiczną technologią. W porównaniu z dwusuwami są bardziej trwałe i zapewniają płynniejsze osiągi.
Moc silnika zaburtowego Honda Marine powinna być dopasowana do wagi łodzi, jej przeznaczenia oraz liczby pasażerów. Producenci łodzi zwykle podają maksymalną i rekomendowaną moc silnika. Honda oferuje szeroki wybór jednostek od kompaktowych 2,3 KM po mocne modele 250 KM.
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana
Indeks: BF10DK2LHSU
Marka: Honda
Indeks: BF6SHU
Marka: Honda
Indeks: BF20DK2LHU
Marka: Honda
Indeks: BF20DK2SHSU
Marka: Honda
Indeks: BF135LU
Marka: Honda
Indeks: BF60AK1LHTU
Marka: Honda
Indeks: BF80AK1LRTU
Marka: Honda
Indeks: BF6LHNU
Marka: Honda
Indeks: BF30DK2SRTU
Marka: Honda
Indeks: BF20DK2SHU
Marka: Honda
Indeks: BF115JLRU
Marka: Honda
Indeks: BF100AK1LRTU
Marka: Honda
Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? To BF 50 lub BF 40 jest dla Ciebie. BF 50 i BF 40, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością.