Silnik zaburtowy Honda Marine BF 8DK2 SHSU : Innowacja i Wydajność w Silnikach Zaburtowych
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 8DK2 SHSU 8KM z rozrusznikiem elektrycznym to wyznacznik nowoczesności i innowacyjności w świecie żeglarstwa i wędkarstwa. Jego konstrukcja łączy w sobie zaawansowaną technologię, niezawodność oraz dbałość o środowisko, czyniąc go idealnym wyborem dla tych, którzy cenią sobie spokój, wydajność i łatwość obsługi na wodzie.
100% Efektywność Spalania
Model BF 8DK2 SHSU wyróżnia się innowacyjną konstrukcją cyfrowego i wodoodpornego układu zapłonu, który zapewnia pełne i efektywne spalanie paliwa. Dzięki temu silnik osiąga 100% efektywność spalania, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa i redukcję emisji szkodliwych substancji. Dodatkowo, wykorzystanie wahadłowego amortyzatora drgań oraz specjalnych tłumików szmerów ssania układu dolotowego powietrza skutecznie obniża poziom emitowanego hałasu, zapewniając cichą i komfortową żeglugę.
Innowacyjne Rozwiązania dla Komfortu i Bezpieczeństwa
Honda Marine BF 8DK2 SHSU została wyposażona w szereg unikalnych rozwiązań, które ułatwiają codzienne użytkowanie i zwiększają bezpieczeństwo na wodzie. Specjalny separator i kolektor dolotowy powietrza chronią silnik przed bryzgami wody, a cyfrowy zapłon wraz z wydajnym 12-amperowym układem ładowania akumulatora i automatycznym ssaniem gwarantują łatwość obsługi. Rozbudowany system zabezpieczeń, w tym alarmy i czujniki, dba o bezpieczeństwo użytkowników, dając im spokój umysłu podczas każdej wyprawy.
Wyjątkowa Moc i Wydajność
Silnik o pojemności 222 cm3 i mocy 8 KM, zapewniający płynne przyspieszenie w całym zakresie obrotów, jest najszybszym 4-suwowym silnikiem na rynku, oferującym również najniższą prędkość trollingu. Jego wyjątkowa konstrukcja umożliwia stosowanie do ciężkich łodzi wypornościowych, dzięki solidnej przekładni i specjalnym, czterołopatowym śrubom Power Thrust, które zwiększają uciąg.
Praktyczność i Łatwość Użytkowania
Model ten jest nie tylko mocny i wydajny, ale także niezwykle praktyczny. Przyłącze do płukania słodką wodą chroni silnik przed korozją, podczas gdy wygodny uchwyt do przenoszenia, umiejscowiony dokładnie w punkcie równowagi silnika, ułatwia jego transport. Dodatkowo, unikalna konstrukcja bocznego wydechu spalin znacznie zwiększa uciąg na biegu wstecznym, co jest szczególnie przydatne podczas manewrowania.
Niezawodność i Długotrwałe Użytkowanie
Honda Marine słynie z produkcji niezawodnych i trwałych silników zaburtowych, a BF 8DK2 SHSU nie jest wyjątkiem. Długi okres gwarancyjny potwierdza wysoką jakość wykonania i niezawodność silnika, dając użytkownikom pewność, że ich inwestycja posłuży im przez wiele lat.
Specyfikacja Techniczna
- Model: BF 8DK2 SHSU
- Moc: 8 KM
- Pojemność skokowa: 222 cm3
- Rozruch: ręczny / elektryczny
- Automatyczne ssanie
- Ładowanie: 12V 12A
- Masa: 45,5 kg
- Wysokość pawęży: 433 mm
- Ilość cylindrów: 2
- Chłodzenie: wodne
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 8DK2 SHSU 8KM z rozrusznikiem elektrycznym to doskonałe połączenie innowacyjnej technologii, niezawodności i dbałości o środowisko. Jego wyjątkowa wydajność, cicha praca i łatwość obsługi sprawiają, że jest idealnym wyborem dla pasjonatów żeglarstwa i wędkarstwa, szukających mocnego, ale jednocześnie ekologicznego i łatwego w obsłudze silnika zaburtowego.
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-8-bf10
Model | BF 8DK2 SHSU |
Cylindry | 2 cyl. OHC |
Poj. skokowa | 222 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 58 x 42 |
Obr. max | 5.000 - 6.000 / 4.500 - 5.500 |
Moc max. KM | 8 |
Chłodzenie | wodne |
Zasilanie | gaźnik z pompą przyspieszającą |
Zapłon | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny i ręczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 litrów |
Przełożenie | 2.33 |
Ładowanie akumulatora | 12 A - z rozrusznikiem ręcznym |
Wysokość pawęży (mm) | S - 433 |
Ciężar (kg) | 42 - 48,5 |
Podnoszenie i regulacja | ręczne |