Silnik zaburtowy 100KM Honda Marine BF 100AK1 LRTU
MISTRZOWSKA KOMBINACJA
Ich konstrukcja wysoko zawiesiła poprzeczkę zaawansowania technicznego. Model łączy lekką i kompaktową konstrukcję z wieloma nowoczesnymi rozwiązaniami w japońskiej jakości. Mistrzowska kombinacja BF 100 oznacza najlepsze osiągi maksymalne, najlepsze przyspieszenie i elastyczność w całym zakresie obrotów wraz z bardzo niskie zużycie paliwa.
NOWE WZORCE PRZYSPIESZENIA BF 100
Wyposażone są przede wszystkim w unikalną i rewolucyjną technologię BLAST®, opatentowaną przez Honda technologię ECOmo i wielopunktowy sekwencyjny programowany wtrysk paliwa PGM-FI. Rozwiązania te w konsekwencji umożliwiają zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika w zakresie niskich obrotów, przy których łódź wchodzi w ślizg i rozpędza się do prędkości maksymalnej oraz uzyskanie wysokiej wydajność spalania wpływającej na znaczne obniżenie zużycia paliwa przy zapewnieniu niskiego poziomu emisji spalin. Dodatkowo jest wyposażony w system VTEC® czyli zmienne fazy rozrządu i układ Lift Electronic Control zapewniające przyspieszenie w całym zakresie obrotów silnika oraz błyskawiczne uzyskanie mocy w każdej chwili.
ŁATWE STEROWANIE W TROLLINGU
Praktyczna dogodność dla wędkarzy i sterników manewrujących w ciasnych portach. W BF 100 zainstalowano regulator sterowania podczas trollingu, który umożliwia precyzyjne, skokowe ustawienie niskiej prędkości do 50 obr./min.
ŁĄCZNOŚĆ NA POKŁADZIE
Chcesz na bieżąco znać parametry silnika? Chcesz podłączyć GPS, nawigacje, echosondy? Z BF 100 i BF 80 to wszystko jest możliwe, ponieważ silniki te są skonstruowane zgodnie ze standardem NEMEA 2000® zapewniającym sprawną łączność z innymi urządzeniami pokładowymi. W łodzi z silnikiem BF 100 lub BF 80 poczujesz się jak w samochodzie najwyższej światowej klasy. Życzymy udanej wyprawy!
Zalety BF 100 to:
- nowa generacja silników średniej mocy
- najlepsze osiągi maksymalne, przyspieszenie w całym zakresie obrotów,
- bardzo niskie zużycie paliwa pojemność 1 496 cm3
- głowica z układem zmiennych faz rozrządu V-TEC.
- moc 100 kM / 5 000-6 000 obr./min.
- separator wody sprzężony z układem alarmowym zabezpieczający układ wtryskowy przed uszkodzeniem
- spodzina o zmniejszonych oporach hydrodynamicznych
- potężny alternator o maksymalnej wydajności prądu ładowania akumulatora 12V/35A
- rozrząd napędzany łańcuchem
- 44 Amperowy alternator ładuje duży akumulator lub zespół akumulatorów prądem o natężeniu nawet do 35 A
- przyłącze do płukania słodką wodą - zabezpiecza przed korozją i nalotami w układzie chłodzenia.
- Model : 100AK1
- Wersja : LRTU - długa pawęż,
- Wysokość pawęży : 537 mm,
- Podnoszenie i regulacja : Power Trim & Tilt,
- Ilość cylindrów : 4,
- Pojemność skokowa : 1,496 cm3,
- Moc : 100 KM,
- Chłodzenie : wodne,
- Ładowanie 12V 35A
- Masa : 166 kg
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-80-bf-100
Model | BF 100AK1 |
Cylindry | 4 / OHC / rzędowy 16 zaworów |
Poj. skokowa | 1.496 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 73 x 89,5 |
Obr. max | 5.500 - 6.300 |
Moc max. KM | 100 |
Chłodzenie | wodne |
Zasilanie | PGM-FI |
Zapłon | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny |
Pojemność zbiornika paliwa | - |
Przełożenie | 2.33 |
Moc alternatora | 44 A |
Ładowanie akumulatora | 35 A |
Standard NMEA 2000 | tak |
Wysokość pawęży (mm) | L - 537 |
Ciężar (kg) | 166 |
Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt |