Najwyższa Wydajność i Innowacja: Silnik Zaburtowy Honda Marine BF 10DK2 LHU
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 10DK2 LHU z rumplem i ładowaniem akumulatora 6A reprezentuje szczyt inżynieryjnego kunsztu, łącząc w sobie niezrównaną moc, wydajność i innowacyjność, które są znakiem rozpoznawczym marki Honda. Zaprojektowany z myślą o zapewnieniu maksymalnej wydajności i niezawodności na wodzie, ten model jest idealnym wyborem dla pasjonatów żeglarstwa i wędkarstwa, którzy oczekują od swojego sprzętu najwyższej jakości.
100% Efektywność i Kontrola
Z pojemnością skokową 222 cm3 i mocą 10 KM przy zakresie obrotów 5000-6000 obr./min, BF 10DK2 LHU wyznacza nowe standardy w klasie silników zaburtowych. Wyposażony w pompy przyspieszające gaźnika, zapewnia płynne i natychmiastowe przyspieszenie na każdym zakresie obrotów, co pozwala na dynamiczną i elastyczną jazdę. Dodatkowo, wielopolowy układ ładowania akumulatora o mocy 6A gwarantuje, że akumulator pozostaje naładowany, zapewniając ciągłość działania elektrycznych urządzeń pokładowych.
Innowacje dla Komfortu i Bezpieczeństwa
Honda Marine nie ustaje w dążeniu do innowacji, co widoczne jest w licznych funkcjach BF 10DK2 LHU. Unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań znacząco obniża poziom wibracji, co przekłada się na zwiększony komfort użytkowania. Specjalny separator pod pokrywą wlotu powietrza chroni układ dolotowy przed rozbryzgami wody, a tłumik szmerów ssania kolektora powietrza efektywnie redukuje hałas, zapewniając cichą pracę silnika.
Wytrzymałość i Funkcjonalność
BF 10DK2 LHU jest przystosowany do pracy w trudnych warunkach. Jego solidna przekładnia, przystosowana do pracy ze specjalnymi, czterołopatowymi śrubami Power Thrust, idealnie sprawdza się przy ciężkich łodziach wypornościowych, znacząco zwiększając uciąg. Dodatkowo, unikalna konstrukcja bocznego wydechu spalin zwiększa uciąg na biegu wstecznym, co jest szczególnie przydatne podczas manewrowania w ograniczonej przestrzeni.
Łatwość Obsługi i Konserwacji
Przyłącze do płukania słodką wodą jest kluczowe dla utrzymania silnika w doskonałym stanie, zabezpieczając przed korozją i osadzaniem się nalotów w układzie chłodzenia. Wygodny uchwyt do przenoszenia, umiejscowiony dokładnie w punkcie równowagi silnika, zapewnia łatwość transportu i obsługi.
Specyfikacja Techniczna
- Seria: BF
- Model: 10 DK2
- Wersja: LHU (długa pawęż)
- Wysokość pawęży: 563 mm
- Ilość cylindrów: 2
- Pojemność skokowa: 222 cm3
- Moc: 10 KM
- Chłodzenie: wodne
- Ładowanie: 12V, 6A
- Masa: 44,5 kg
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 10DK2 LHU z rumplem i ładowaniem akumulatora 6A jest wyjątkowym połączeniem mocy, innowacyjności i niezawodności. Jego zaawansowana technologia, wyjątkowa wydajność oraz łatwość obsługi sprawiają, że jest to idealny wybór dla żeglarzy i wędkarzy poszukujących wysokiej jakości silnika zaburtowego. Honda Marine, znana z dążenia do perfekcji, ponownie udowadnia, że można połączyć moc i wydajność z ekologicznymi i użytkowymi wartościami, oferując produkt, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Silniki zaburtowe Honda serii BF 8 to:
- pompa przyspieszająca gaźnika – płynne przyspieszenie po nagłym dodaniu gazu w całym zakresie obrotów
- BF 10 - pojemność 222 cm3 , moc 10 kM /5 000-6 000 obr./min rozrusznik ręczny
- wielopolowy układ ładowania akumulatora 6A
- unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań
- dla zwiększenia komfortu specjalny separator pod pokrywą wlotu powietrza zabezpiecza układ dolotu powietrza przed rozbryzgami wody na biegu wstecznym
- tłumik szmerów ssania kolektora powietrza zmniejsza poziom hałasu
- podpora na płytkie wody w wersjach z podnoszeniem ręcznym zmniejsza ryzyko uszkodzenia spodziny
- unikalna konstrukcja bocznego wydechu spalin znacznie zwiększa uciąg na biegu wstecznym
- bardzo mocna przekładnia w standardzie przystosowana do pracy ze specjalnymi, czterołopatowymi śrubami Power Thrust do ciężkich łodzi wypornościowych
- przyłącze do płukania słodką wodą - zabezpieczenie przed korozją i osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- wygodny uchwyt do przenoszenia silnika – umiejscowiony dokładnie w punkcie równowagi silnika zapewnia łatwe przenoszenie
- Seria : BF,
- Model : 10 DK2,
- Wersja : LHU - długa pawęż,
- Wysokość pawęży : 563 mm,
- Ilość cylindrów : 2,
- Pojemność skokowa : 222 cm3,
- Moc : 10 KM,
- Chłodzenie : wodne,
- Ładowanie 12V 6A
- Masa : 44,5 kg
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-8-bf10
Model | BF 10DK2 LHU |
Cylindry | 2 cyl. OHC |
Poj. skokowa | 222 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 58 x 42 |
Obr. max | 5.000 - 6.000 / 4.500 - 5.500 |
Moc max. KM | 10 |
Chłodzenie | wodne |
Zasilanie | gaźnik z pompą przyspieszającą |
Zapłon | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny i ręczny lub ręczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 litrów |
Przełożenie | 2.33 |
Ładowanie akumulatora | 6 A - z rozrusznikiem ręcznym |
Wysokość pawęży (mm) | 563 |
Ciężar (kg) | 42 - 48,5 |
Podnoszenie i regulacja | ręczne |