Najszybszy i najbardziej ekonomiczny silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LRTU
Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? Wyjątkowo ekonomiczny w eksploatacji – Twój portfel praktycznie nie odczuje kosztów paliwa.
OSZCZĘDNOŚCI PALIWOWE BF 50, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM, powstały w 2008 roku i od tej pory cieszą się dużym zainteresowaniem „wodniaków”. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo.
Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg.
Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Wówczas, nieobciążony silnik pracuje na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowanie na paliwo. Sam się o tym przekonasz po całym dniu zabawy na wodzie.
WIELKA MOC I MOMENT OBROTOWY ZAKLĘTE W KOMPAKTOWYCH ROZMIARACH BF 50 to najlżejsze silniki 4-suwowe tej mocy. Redukcja wagi wynika z 3-cylindrowej rzędowej konstrukcji. Zwiększenie mocy powoduje zaawansowany cyfrowy zapłon PGM-GI, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. PGM-GI, optymalizując dawkę paliwa i powietrza, eliminuje też szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów. Tak więc, niezależnie od rodzaju Twojej łodzi, każde pchnięcie manetki gazu to czysta frajda!
NIEZAWODNY START PRZY KAŻDEJ POGODZIE Kluczem niezawodnego startu jest rozrusznik elektryczny. Cyfrowy zapłon, hemisferyczne komory spalania, specjalny tłumik szmerów ssania, systemy BLAST, ECO-mo, PGM-FI i PGM-GI oraz wiele innych rozwiązań powodują, że Twoja łódź z BF 50 lub BF 40 płynie bez wysiłku. Wersje z rumplem mają długi uchwyt i łatwo dostępne elementy sterujące , które zapewniają jeszcze większy komfort i kontrolę nad łodzią.
Silnik zaburtowy :
Seria : BF,
- Model : 50 DK2,
- Wersja : LRTU - długa pawęż,
- Wysokość pawęży : 521 mm,
- Podnoszenie i regulacja : Power Trim & Tilt,
- Ilość cylindrów : 3,
- Pojemność skokowa : 808 cm3,
- Moc : 50 KM,
- Chłodzenie : wodne,
- Ładowanie 12V 17A
- Masa : 98 kg
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-40-bf-50
Model | BF 50DK4 |
Cylindry | 3 / OHC / rzędowy 6 zaworów |
Poj. skokowa | 808 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 70 x 70 |
Obr. max | 5.500 - 6.000 |
Moc max. KM | 50 |
Chłodzenie | wodne |
Zasilanie | PGM-FI |
Zapłon | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 25 litrów |
Przełożenie | 2.08 |
Moc alternatora | 22 A |
Ładowanie akumulatora | 17 A |
Standard NMEA 2000 | tak |
Wysokość pawęży (mm) | 521 |
Ciężar (kg) | 98 |
Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt |