Kluczowe Cechy i Zalety : Silnik Zaburtowy Honda Marine BF 8DK2 LHSU z rozrusznikiem
Pompa Przyspieszająca Gaźnika
Jedną z kluczowych cech BF 8DK2 LHSU jest pompa przyspieszająca gaźnika, która zapewnia płynne przyspieszenie po nagłym dodaniu gazu, niezależnie od zakresu obrotów. To innowacyjne rozwiązanie gwarantuje, że silnik reaguje natychmiastowo na każde żądanie zwiększenia prędkości, oferując użytkownikowi pełną kontrolę nad łodzią.
Specyfikacja Techniczna
Silnik posiada pojemność 222 cm3 oraz moc 8 KM, działając efektywnie w zakresie 4500-5500 obr./min. Wyposażony jest zarówno w rozrusznik ręczny, jak i elektryczny, co pozwala na łatwe uruchamianie silnika w każdych warunkach. Układ automatycznego ssania eliminuje potrzebę manualnego ustawiania gaźnika przed uruchomieniem, co znacząco ułatwia obsługę.
Ładowanie Akumulatora
Najwydajniejszy w swojej klasie, wielopolowy układ ładowania akumulatora 12V 12A, zapewnia niezawodne zasilanie wszystkich urządzeń pokładowych, nawet podczas długich rejsów. Dzięki temu możliwe jest korzystanie z elektronicznych gadżetów, oświetlenia czy nawigacji bez obaw o wyczerpanie akumulatora.
Komfort i Cisza
Unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań znacznie zwiększa komfort użytkowania, redukując drgania przenoszone na łódź i jej pasażerów. Specjalny separator pod pokrywą wlotu powietrza chroni układ dolotowy przed rozbryzgami wody na biegu wstecznym, zapewniając bezproblemowe działanie silnika w każdych warunkach. Dodatkowo, tłumik szmerów ssania kolektora powietrza zmniejsza poziom hałasu, co czyni pływanie bardziej przyjemnym i mniej uciążliwym.
Bezpieczeństwo i Ochrona
Podpora na płytkie wody w wersjach z podnoszeniem ręcznym zmniejsza ryzyko uszkodzenia spodziny łodzi, co jest szczególnie ważne podczas eksploracji mniej głębokich akwenów. Konstrukcja bocznego wydechu spalin znacznie zwiększa uciąg na biegu wstecznym, co poprawia manewrowość łodzi i ułatwia dokowanie. Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza silnik przed korozją i osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia, co przedłuża jego żywotność i zapewnia stałą wydajność.
Wytrzymałość i Siła
BF 8DK2 LHSU wyposażony jest w bardzo mocną przekładnię, przystosowaną do pracy ze specjalnymi, czterołopatowymi śrubami Power Thrust do ciężkich łodzi wypornościowych. Takie rozwiązanie zapewnia lepsze przyspieszenie i wyższą maksymalną prędkość, nawet pod dużym obciążeniem.
Łatwość Użytkowania
Wygodny uchwyt do przenoszenia silnika, umiejscowiony dokładnie w punkcie równowagi, zapewnia łatwe przenoszenie i instalację silnika. Długa pawęż (563 mm) w wersji LHSU jest idealna dla większych łodzi, oferując stabilne i efektywne działanie silnika nawet w trudnych warunkach wodnych.
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 8DK2 LHSU to połączenie zaawansowanej technologii, wydajności i niezawodności. Zaprojektowany z myślą o maksymalnym komforcie i bezpieczeństwie użytkowania, jest doskonałym wyborem dla wszystkich, którzy cenią sobie jakość i trwałość. Niezależnie od tego, czy planujesz długie rejsy, czy krótkie wypady na wodę, BF 8DK2 LHSU zapewni ci niezawodność, wydajność i pełną kontrolę nad łodzią, pozwalając cieszyć się każdą chwilą spędzoną na wodzie.
- Seria : BF,
- Model : 8 DK2,
- Wersja : LHSU - długa pawęż,
- Wysokość pawęży : 563 mm,
- Ilość cylindrów : 2,
- Pojemność skokowa : 222 cm3,
- Moc : 10 KM,
- Chłodzenie : wodne,
- Rozruch : ręczny / elektryczny,
- Automatyczne ssanie,
- Ładowanie 12V 12A
- Masa : 48 kg
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-8-bf10
Model | BF 8DK2 LHSU |
Cylindry | 2 cyl. OHC |
Poj. skokowa | 222 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 58 x 42 |
Obr. max | 5.000 - 6.000 / 4.500 - 5.500 |
Moc max. KM | 8 |
Chłodzenie | wodne |
Zasilanie | gaźnik z pompą przyspieszającą |
Zapłon | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny i ręczny lub ręczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 litrów |
Przełożenie | 2.33 |
Ładowanie akumulatora | 12 A - modele z rozruchem elektrycznym |
Wysokość pawęży (mm) | 563 |
Ciężar (kg) | 42 - 48,5 |
Podnoszenie i regulacja | ręczne |