Silnik zaburtowy Honda Marine BF 10DK2 SHU: Doskonała wydajność i innowacyjne rozwiązania
Silnik zaburtowy Honda Marine BF 10DK2 SHU to doskonały przykład innowacyjnej technologii połączonej z wyjątkową wydajnością i niezawodnością. Dzięki starannie zaprojektowanej konstrukcji oraz zaawansowanym funkcjom, ten silnik jest nie tylko potężnym narzędziem do przemieszczania się po wodach, ale również zapewnia wyjątkowe doznania użytkownikom w każdym aspekcie jego obsługi.
Jedną z kluczowych cech, która wyróżnia silnik BF 10DK2 SHU, jest jego niezrównana efektywność spalania. Dzięki innowacyjnemu cyfrowemu i wodoodpornemu układowi zapłonu, silnik ten potrafi efektywnie spalać każdą kroplę paliwa. Dodatkowo zastosowanie wahadłowego amortyzatora drgań oraz specjalnych tłumików szmerów ssania w układzie dolotowym powietrza znacząco obniża emitowany hałas, co przekłada się na komfort pływania zarówno dla użytkownika, jak i otoczenia.
Wyjątkowa zwrotność i łatwość obsługi to kolejne atuty tego silnika. Dzięki intuicyjnej obsłudze oraz ergonomicznemu projektowi, BF 10DK2 SHU zapewnia przyjemne i bezproblemowe pływanie. Duża i wygodna dźwignia zmiany biegów z przodu silnika oraz łatwy w obsłudze regulator oporu rączki gazu pozwalają użytkownikowi precyzyjnie sterować prędkością i kierunkiem łodzi, co przekłada się na bezpieczną i komfortową nawigację na wodach.
Warto również zaznaczyć, że silnik BF 10DK2 SHU został wyposażony w szereg innowacyjnych rozwiązań ułatwiających codzienne użytkowanie. Oprócz standardowych funkcji, takich jak specjalny separator czy kolektor dolotowy powietrza zabezpieczający przed bryzgami wody, ten model oferuje także zaawansowany system zapłonu cyfrowego oraz wydajny 6-amperowy układ ładowania akumulatora. Wersje z rozrusznikiem elektrycznym dodatkowo są wyposażone w automatyczne ssanie, co sprawia, że uruchomienie silnika jest szybkie i bezproblemowe nawet w trudnych warunkach.
Specyfikacja techniczna tego silnika również robi wrażenie. Seria BF, model 10 DK2, wersja SHU z krótką pawężą charakteryzuje się wysoką jakością wykonania i niezawodnością. Dwa cylindry oraz pojemność skokowa wynosząca 222 cm3 zapewniają odpowiednią moc, aby poradzić sobie z różnymi warunkami na wodzie. Chłodzenie wodne gwarantuje stabilną pracę silnika nawet w ekstremalnych warunkach, a ładowanie 12V 6A pozwala na zachowanie pełnej funkcjonalności systemu elektrycznego łodzi.
Masa silnika wynosząca 42 kg sprawia, że jest on łatwy w montażu i przenoszeniu, co dodatkowo ułatwia jego użytkowanie. Dzięki rozbudowanemu systemowi zabezpieczeń oraz ogranicznikowi rączki gazu i kolumny, użytkownik może być pewny niezawodności i bezpieczeństwa podczas każdej podróży.
Podsumowując, silnik zaburtowy Honda Marine BF 10DK2 SHU to doskonały wybór dla osób poszukujących niezawodnego, wydajnego i łatwego w obsłudze napędu do swojej łodzi. Dzięki zaawansowanej technologii oraz starannemu wykonaniu, ten silnik zapewnia nie tylko doskonałe osiągi, ale także niezrównany komfort użytkowania i bezpieczeństwo na wodach każdego typu.
- Seria : BF,
- Model : 10 DK2,
- Wersja : SHU - krótka pawęż,
- Wysokość pawęży : 433 mm,
- Ilość cylindrów : 2,
- Pojemność skokowa : 222 cm3,
- Moc : 10 KM,
- Chłodzenie : wodne,
- Ładowanie 12V 6A
- Masa : 42 kg
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-8-bf10