Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LHTU-BF50DK4LHTU-cornea-4213
    • Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LHTU-BF50DK4LHTU-cornea-4213
    • Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LHTU-BF50DK4LHTU-cornea-4214
    • Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LHTU-BF50DK4LHTU-cornea-4215
    • Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LHTU-BF50DK4LHTU-cornea-4216
    • Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LHTU-BF50DK4LHTU-cornea-4212
    • Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LHTU-BF50DK4LHTU-cornea-4211

    Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LHTU 50KM ładowanie 17A

    BF50DK4LHTU

    Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50 LHTU moc 50KM

    Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? To BF 50 lub BF 40 jest dla Ciebie. BF 50 i BF 40, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili  największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo,  wkracza do akcji  przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością.

    37 770,00 zł
    Brutto 2
    Ilość
    produkt dostępny w magazynie

    Opis

    Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LHTU ładowanie akumulatora 17A :

    Najszybszy i najbardziej ekonomiczny silnik tej mocy

    Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? Wyjątkowo ekonomiczny w eksploatacji – Twój portfel praktycznie nie odczuje kosztów paliwa.

    OSZCZĘDNOŚCI PALIWOWE

    BF 50 i BF 40, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM, powstały w 2008 roku i od tej pory cieszą się dużym zainteresowaniem „wodniaków”. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo.

    Układ BLAST
    zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Wówczas, nieobciążony silnik pracuje na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowanie na paliwo. Sam się o tym przekonasz po całym dniu zabawy na wodzie.

    • Seria : BF,
    • Model : 50 DK2,
    • Wersja : LHTU - długa pawęż,
    • Wysokość pawęży : 521 mm,
    • Podnoszenie i regulacja : Power Trim & Tilt,
    • Ilość cylindrów : 3,
    • Pojemność skokowa : 808 cm3,
    • Moc : 50 KM,
    • Chłodzenie : wodne,
    • Ładowanie 12V 17A
    • Masa : 102 kg

    "Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".

    Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.

    Źródło :

    www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl

    Szczegółowe informacje :

    https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-40-bf-50

    ModelBF 50DK4 LHTU
    Cylindry3 / OHC / rzędowy
    6 zaworów
    Poj. skokowa808 cm3
    Średnica x skok (mm)70 x 70
    Obr. max5.500 - 6.000
    Moc max. KM50
    Chłodzeniewodne
    ZasilaniePGM-FI
    ZapłonPGM-IG
    Rozruchelektryczny
    Pojemność zbiornika paliwa25 litrów
    Przełożenie2.08
    Moc alternatora22 A
    Ładowanie akumulatora17 A
    Standard NMEA 2000tak
    Wysokość pawęży (mm)L - 521
    Ciężar (kg)98
    Podnoszenie i regulacjaPower Trim & Tilt
    Szczegóły produktu
    BF50DK4LHTU

    Opis

    Długość pawęży [mm]
    521
    Rozruch
    elektryczny
    Automatyczne ssanie
    tak
    Ładowanie 12 V
    17 A
    Producent
    Honda
    Moc [KM]
    50
    3 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: BF30DK2LHGU

    Marka: Honda Marine

    Silnik zaburtowy Honda Marine BF 30DK2 LHGU

    Silnik zaburtowy 30KM Honda Marine BF 30 LHGU z rozrusznikiem, rumpel : Silnik BF 30 jest przeznaczony do napędu pontonów i łodzi o optymalnej długości 4 - 5,5 m. Wydajne, niezawodne i ciche, z cyfrowym zapłonem i automatycznym ssaniem, zdobyły serca amatorów wodnej rekreacji, ale największym powodzeniem cieszą się u osób zawodowo związanych z wodą....

    Cena 26 870,00 zł
    Więcej
    produkt dostępny w magazynie

    Indeks: BF8DK2SHSU

    Marka: Honda Marine

    Silnik zaburtowy Honda Marine BF 8DK2 SHSU

    Silnik zaburtowy z rozrusznikiem Honda Marine BF 8DK2 SHSU : Moc i Innowacja Silnik zaburtowy Honda Marine BF 8DK2 SHSU 8KM z rozrusznikiem elektrycznym jest przełomem w technologii żeglugi, łączącym wysoką efektywność spalania z innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki cyfrowemu układowi zapłonu, zapewnia maksymalne wykorzystanie paliwa przy minimalnym...

    Cena 10 900,00 zł
    Więcej
    produkt dostępny w magazynie

    Indeks: BF225LU

    Marka: Honda Marine

    Silnik zaburtowy Honda Marine BF 225 LU

    Silnik zaburtowy Honda Marine BF 225 LU BF 225 są przeznaczone do wieloletniego użytkowania w ekstremalnych warunkach i są stosowane do napędu łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke. Silniki V6 z kolektorami dolotowymi powietrza zmiennej długości i mocy, odpowiednio do modelu – 225 kM, wyposażone są w autorskie innowacje Honda, jak BLAST®, ECOmo...

    Cena 62 200,00 zł
    Więcej
    produkt dostępny w magazynie