Silnik zaburtowy Honda Marine BF 50DK4 LHTU ładowanie akumulatora 17A :
Najszybszy i najbardziej ekonomiczny silnik tej mocy
Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? Wyjątkowo ekonomiczny w eksploatacji – Twój portfel praktycznie nie odczuje kosztów paliwa.
OSZCZĘDNOŚCI PALIWOWE
BF 50 i BF 40, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM, powstały w 2008 roku i od tej pory cieszą się dużym zainteresowaniem „wodniaków”. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo.
Układ BLAST
zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Wówczas, nieobciążony silnik pracuje na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowanie na paliwo. Sam się o tym przekonasz po całym dniu zabawy na wodzie.
- Seria : BF,
- Model : 50 DK2,
- Wersja : LHTU - długa pawęż,
- Wysokość pawęży : 521 mm,
- Podnoszenie i regulacja : Power Trim & Tilt,
- Ilość cylindrów : 3,
- Pojemność skokowa : 808 cm3,
- Moc : 50 KM,
- Chłodzenie : wodne,
- Ładowanie 12V 17A
- Masa : 102 kg
"Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę".
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.
Źródło :
www.mojahonda.pl , www.hondamarine.pl
Szczegółowe informacje :
https://www.hondamarine.pl/silniki-i-lodzie/silniki-zaburtowe/silnik-zaburtowy-honda-bf-40-bf-50
Model | BF 50DK4 LHTU |
Cylindry | 3 / OHC / rzędowy 6 zaworów |
Poj. skokowa | 808 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 70 x 70 |
Obr. max | 5.500 - 6.000 |
Moc max. KM | 50 |
Chłodzenie | wodne |
Zasilanie | PGM-FI |
Zapłon | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 25 litrów |
Przełożenie | 2.08 |
Moc alternatora | 22 A |
Ładowanie akumulatora | 17 A |
Standard NMEA 2000 | tak |
Wysokość pawęży (mm) | L - 521 |
Ciężar (kg) | 98 |
Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt |